Website-ul este în curs de actualizare
· Pregătește și actualizează modelele de documente juridice utilizate în activitatea curentă.
· Elaborează proiecte de contracte, notificări, împuterniciri, anexe și alte documente juridice standard.
· Verifică corectitudinea juridică și conformitatea datelor incluse în documente.
· Înregistrează și monitorizează solicitările, răspunsurile, notificările primite și expediate către clienți, autorități și alte părți.
· Pregătește seturile de documente necesare apărărilor în instanță.
· Menține evidența dosarelor judiciare și actualizează statusul acestora în sistemele interne.
· Participă la interacțiunile cu autoritățile publice, instituțiile notariale sau alte părți, în baza delegării șefului ierarhic superior.
· Studii superioare de profil finisate;
· Experienţă în funcţie similară – minim 1 an;
· Competențe digitale: MS Office (Word, Excel), gestionarea documentelor electronice);
· Responsabilitate, confidențialitate și integritate profesională;
· Abilitatea de a lucra în echipă, dar și de a gestiona sarcini individuale;
· Capacitatea și dorința de a învăța rapid, atenție la detalii și acuratețe în procesarea datelor;
· Cunoașterea limbii ruse și engleze – avantaj.